• Mitä tapahtuu teille toimitetuille laitteille, jotka ovatkin rikki?
    • Ilmoitamme aina asiakkaalle, jos laite ei ole kunnossa ja asiakas saa päättää haluaako laitteen takaisin, vai kierrättääkö Rematch asianmukaisesti laitteen. Laitteen takaisin lähettämisestä asiakkaalle perimme todelliset lähetyskulut.
  • Voinko vakuuttaa kallisarvoisen lähetyksen?
    • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme
  • Millaisen korvauksen saan laitteistani?
    • Maksamme laitteista 30-70% siitä hinnasta, jolla sen itse myymme eteenpäin verkkokaupassamme. Maksettava prosenttiosuus määräytyy sen mukaan, kuinka paljon ko. tuotteelle on kysyntää. Helpommin myytävästä tuotteesta maksamme suuremman korvauksen.
  • Koska saan korvauksen?
    • Maksamme korvauksen 20pv kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
  • Miten pakkaan tuotteet?
  • Miten laitteiden nouto kotoani tapahtuu?
    • Henkilökuntamme on teihin yhteydessä ja aikataulu sovitaan asiakkaan toiveiden mukaisesti. Teemme noutoja jokaisena viikonpäivänä.
  • Voinko seurata lähetystäni?
    • Voit seurata lähetystäsi Postin seurantatunnuksella, joka löytyy kuitista minkä saat lähetettyäsi paketin.